piątek, 14 lipca 2017

Wakacyjne inspiracje

Hejka! *^-^*
Dzisiaj przygotowałam dla Was wakacyjne inspiracje. Jutro już piętnasty lipca. Czy tylko mi się wydaje, że te wakacje lecą zbyt szybko? Pogoda wciąż nie zachwyca. Podejrzewam, że moja skóra wyjdzie ze spotkań ze słońcem bez większych zmian, a do swoich zajęć we wrześniu wrócę nadal ze swoją śnieżnobiałą skórą. Zazdroszczę pani z drugiego zdjęcia, piękna opalenizna. Czemu ja nie mogę takiej mieć? No ale cóż, mówi się trudno. Mam nadzieję, że nie jestem jedyną osobą, której skóra nigdy nie może się opalić. Bez przedłużania. Zapraszam do przejrzenia zdjęć. Może czymś się zainspirujecie? :)


Zdjęcia czerpałam ze stron: pl.pinterest.com i weheartit.com

Do następnego postu :*
Roksana

20 komentarzy:

  1. Też ciężko mi się opalić, nie jesteś sama ;)

    Leyraa Blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne inspiracje! Wszystkie bardzo mi się podobają :)
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. No ja jednak jestem osobą którą szybko łapie słońce i to na brązowo :D
    Miło ogląda się taki mix inspiracji, ale ja i tak jestem za zwykłymi postami :))
    https://www.cda.pl/video/113268408

    OdpowiedzUsuń
  4. ten link wkleiłam przypadkowo :oooo przepraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mogę powiedzieć, że na szczęście nie mam problemów z opalaniem się :") A zdjęcia naprawdę inspirujące <3 Obserwuję i czekam na kolejne posty

    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja skóra opala się bardzo powoli... A te wakacje mijają zdecydowanie za szybko!

    OdpowiedzUsuń
  7. Aaa, kocham zdjęcia w takim klimacie! Ciekawy post :)\
    healthycamomile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Osobiście nie narzekam na moją opaleniznę, ale trochę promienności i świeżego koloru by się przydało, a nie wciąż siedzieć z zimową cerą! :D

    qoldenfox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeżeli chodzi o opalanie to akurat jestem szczęściarą- parę chwil na słońcu i już jestem brązowa! :D
    Świetne zdjęcia, idealnie je dobrałaś!


    Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  10. moim ulubionym tematem na blogach jest właśnie inspiracja, bardzo lubię takie posty. Świetne zdjęcia wybrałaś! Zdecydowanie te wakacje szybko lecą i to jest przykre, jednak ja się ciesze bo wakacje mam aż do końca września :)

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG TINYPURPOSE OFFICIAL / klik /

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie też ciężko z opalenizną :(
    Super inspiracje, tylko żeby wakacyjna pogoda dotarła byłoby fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Love your post dear ♥
    If you want check out my blog.I write about fashion,beauty and lifestyle . Maybe we can follow each other and we can be great blogger friends !

    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja również mało co się opalam, mimo to że już trzeci rok z rzędu jadę za granicę na wakacje to siedząc po szyje w wodzie czekoladką nie zostanę ;) Pozdrawiam

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. Ogniska <33
    Najczęściej wybierana chyba przeze mnie forma spędzania czasu ze znajomymi ;P

    https://zbieznaperspektywa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne inspiracje :) U mnie też z pogoda średnio. Chcę się w końcu opalić

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam oglądać takie zdjęciaaa! Niestety wiele osób ma problem z opaleniem się. Zawsze jednak można się wspomóc samoopalaczami;)

    Zapraszam na naszego bloga

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej,
    miłe dla oka obrazki wybrałaś, wakacyjnie!
    Zostaję u ciebie i obserwuję!
    LECIMY

    OdpowiedzUsuń
  18. Filtry, odpowiednie oświetlenie, makijaże... Inspiracje są świetne, ale często mocno przekłamane ;)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  19. Super inspiracje :) Jeśli chodzi opalenizna to polecam krem brazujacy z Ziaji :)


    moszovska-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Lubię czytać komentarze. :)