środa, 12 lipca 2017

Stuknęła mi siedemnastka

Dzisiaj kończę siedemnaście lat. Kiedyś wszystko wydawało się prostsze. Kiedyś jedynym problemem było to czy zdąży się na wieczorynkę, dzisiaj problemem jest pogodzenie wszystkiego ze sobą - szkoły, pracy, pasji itp. a to dopiero wierzchołek góry lodowej, ale to chyba oczywiste, nigdy nie będzie łatwiej. Może być tylko trudniej. Pierwszy rok liceum był szokiem, później pojawiły się problemy, rozterki, dylematy. Nadmiar nauki, nadmiar wymagań wobec samej siebie. Czasami brak pięciu minut na chwilę wytchnienia. Trudne decyzje, które można rozważyć na milion możliwości. Każdy wybór jest w stanie coś zmienić, coraz bardziej jesteś świadoma swojego wpływu na przyszłość. Nie jest już tak bezpiecznie jak wtedy, gdy miałaś siedem lat. Dzieci boją się ciemności, dorośli najbardziej obawiają się dnia. Ale czy to źle bać się ciemności? Kryć się w świetle przed tym co nieznane jako dziecko, czy kryć się w ciemności przed światłem obowiązków dnia codziennego jako dorosły? Każda decyzja ma znaczenie. Każdy twój błąd coś zmieni w twoim życiu. Czasami chciałabyś, żeby ktoś pokierował za ciebie. To się chyba nazywa dorosłość, ale nie jestem jeszcze do końca dorosła i wiecie co? Zanim zrobię ostatni krok do dorosłości wykorzystam ten czas najlepiej jak mogę. :)


Trochę smutno zaczęłam post tym wewnętrznym monologiem, ale radujmy się, bo dzisiaj stuknęła mi siedemnastka. Powiem Wam szczerze, że zleciało mi jak z bicza strzelił. Za rok osiemnastka, jakby nie patrzeć nigdy nie będę już taka młoda jak jestem dzisiaj. Dziękuję Wam za ponad sto obserwacji i za to, że wciąż ktoś to czyta. To dla mnie najwspanialszy prezent. :*

Do następnego postu myszki. :*
Roksana

22 komentarze:

  1. Wszystko najlepszego! Z całego serca życzę abyś wykorzystała ten, jeszcze niedorosły, czas najlepiej jak potrafisz
    Zza Obiektywu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. O to już się postaram. :)

      Usuń
  2. Gratulacje :D ! Mi stuknie 27 października osiemnastka - wreszcie wódkę można legalnie pić.. A nie - za mocna - najpierw wino półsłodkie xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurde, mi też niedługo stuknie 17. Robimy sie stare konie! :D

    Zaobserwuj jak się spodoba♥Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie się starzejemy. Niestety. :/

      Usuń
  4. Najlepszego <3 to strasznie smutne, że dorosłość kojarzy się tylko z obowiązkami...
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę Ci wszystkiego co najlepsze! Mi też w tym roku stuknęło 17 lat i dosłownie mnie to przeraża. Tak jak piszesz ogrom nauki, spraw czy obowiązków czasem nas przerasta. Dorosłość jest dla mnie równie straszna i na razie jeszcze nie jestem na nią gotowa. Nie wiem czy kiedykolwiek będę, ale kiedyś w końcu trzeba się do niej przyzwyczaić.
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie. ♥ Musimy się przyzwyczajać do zmian, w sumie nie mamy lepszego wyboru. One i tak nadejdą. ;)

      Usuń
  6. Wszystkie dobrego!
    Z biegiem czasu będzie coraz trudniej, ale zawsze dasz sobie radę :)
    Obserwuję :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Miło mi, że podoba Ci się mój blog. :)

      Usuń
  7. Chyba każdy czuł tą przepaść między gimnazjum a liceum, ale da się przyzwyczaić :) sto lat!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego i spełnienia marzeń!!! :)
    Ja dopiero teraz dochodzę do zrozumienia faktu, że jestem dorosła i życie wymaga ode mnie decyzji xD zajęło mi to o wiele więcej czasu niż Tobie ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Spóźnione wszystkiego najlepszego kochana! <3
    Mi też niedawno stuknęła siedemnastka i powiem Ci, że dorosłość mnie trochę przeraża. Na pewno będzie dużo trudniej, ale damy radę!
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego Najlepszego! To prawda z rok na rok jest coraz więcej problemów. Chciałabym wrócić do beztroskiego dzieciństwa. Ale tak się nie da. Obserwuję!

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego Najlepszego Kochana! :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego Najlepszego!
    https://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego najlepszego :) Ja też niedługo będę kończyć siedemnaście lat i zastanawiam się, jak to się stało, że tyle czasu już minęło. Pomocy! przecież wydaje mi się, że wczoraj miałam zaledwie trzynaście lat i szłam do gimnazjum :o
    Spodobało mi się zdanie o tym, że dzieci boją się ciemności, a dorośli dnia - daje bardzo dużo do myślenia.
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. Love your post dear ♥ Your blog is amazing!
    I write about fashion,beauty, lifestyle, health and fitness.
    I'm following you now.♥ #106
    How about to follow me back, I would be glad,and we can become grat blog friends? :)

    cleopatrassecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego najlepszego! Korzystaj z życia jak najwięcej i nie oddzielaj go słowem "dorosłość". 18 to tylko liczba, która wcale dorosłości nie oznacza, czasami wręcz przeciwnie dla niektórych jest to furtka do problemów, często związanych z prawem, bo każdy odpowiada już za swoje czyny a rodzice nie będą się za nas tłumaczyć. Do dorosłości się po prostu dojrzewa z czasem :)

    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń

Lubię czytać komentarze. :)