poniedziałek, 26 czerwca 2017

Sesja fotograficzna #1

Tak jak obiecałam. Przygotowałam kilka zdjęć mojego autorstwa. Tematem przewodnim tej serii są kwiaty. Wiosna to chyba moja ulubiona pora roku pod tym właśnie względem, że wszędzie pełno kwiatów, w powietrzu unosi się przyjemna woń, kwieciste łąki zaś wprawiają mnie w stan deja vu. Przypomina się dzieciństwo. Za sprawą czterech pierwszych zdjęć i odrobiny szczęścia, które się do mnie uśmiechnęło stałam się laureatką konkursu "Photo Poetica". Do wszystkich zdjęć zastrzegam sobie prawa autorskie. Zapraszam do przejrzenia i ocenienia moich fotografii.

















Zdjęcia zostały wykonane telefonem Samsung Galaxy S3. Piszcie w komentarzu czy chcielibyście więcej zdjęć. Jest lato, więc może zrobię inną tematyczną sesję?

Do następnego postu
Roksana.

13 komentarzy:

  1. Super zdjęcia, też kocham polne kwiaty! <3 o wieeeele bardziej niż takie zwykłe, bukietowe :D
    Najlepsze stokrotki! *.* i w ogóle szacun, że telefonem takie dobre zdjęcia! :o

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia! <3
    Oczywiście, że chciałabym zobaczyć takich więcej Twojego autorstwa, uwielbiam takie posty!
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie piękne zdjęcia! Zakochałam się w nich *.*

    Uśmiech dla Ciebie i miłego dnia! :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia są bardzo ładne, ale niekiedy przydało by się użyć krzywej do poprawienia kolorytu. Ogólnie bardzo ładne zdjęcia ^^

    Zapraszam przy okazji na mojego bloga :) hitemjestzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam poprawić koloryt, ale uznałam, że piękno zdjęć powinno objawiać się w oryginalnych wersjach a nie przerobionych. Po przeróbce każde zdjęcie jest ładne. :)

      Usuń
  5. Zakochałem się w Twoich zdjęciach! Do teraz nie jestem w stanie uwierzyć, że telefonem mogą takie wyjść i pewnie jeszcze długo taki stan zostanie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha. :D Miło mi, że Ci się podobają.

      Usuń
  6. Uwielbiam robić zdjęcia przyrodzie/naturze. Czekam na kolejną sesję w Twoim wykonaniu. Może teraz sfotografuj jakiś fajny krajobraz? Liczę na to! :D
    MÓJ BLOG - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram podzielić się zdjęciami z wakacyjnego wypadu. Może jakieś zdjęcia z ogniska, bo czemu nie? :)

      Usuń
  7. Ładne zdjęcia <3
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia :D
    Pozdrawiam!
    http://aniaszumlas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Są naprawdę przepiękne!
    Najbardziej podobają mi się stokrotki.

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Lubię czytać komentarze. :)