sobota, 11 marca 2017

Życzenia z okazji Dnia Kobiet

Dzień Kobiet to święto, które po raz pierwszy obchodzono w Stanach Zjednoczonych w 1909 roku. Wówczas, był on jedną z lepszych okazji do wyrażenia wsparcia dla walczących o równouprawnienie kobiet. Początkowo obchody 8 marca miały jedyne upamiętniać strajk ok. 15 tysięcy pracownic jednego z nowojorskich zakładów odzieżowych, do którego doszło rok wcześniej. Jednak pomysł świętowania Dnia Kobiet bardzo szybko przyjął się również w Europie, gdzie jako pierwsi zaczęli obchodzić je Austriacy, Szwajcarzy i Niemcy. W naszym kraju po raz pierwszy uczczono Dzień Kobiet po zakończeniu II wojny światowej. Do dziś 8 marca cieszy się sporą popularnością i to właśnie wtedy kobietom wręczane są kwiaty, czekoladki oraz składane życzenia na Dzień Kobiet.

Źródło: Link

Życzenia

Dziewczyny, z okazji naszego święta (które było parę dni temu, ale to taki szczegół) życzę Wam dużo zdrowia, szczęścia, dużo pieniędzy na kosmetyki i ubrania lub w miarę upodobań na różne gadżety, sławy w blogosferze i dużo miłych komentarzy pod postami, abyście zawsze były wesołe i żeby z Waszych twarzy nigdy nie znikał uśmiech, aby w każdym aspekcie życia wszystko się Wam układało a także dużo optymizmu i pozytywnego myślenia. :)


Jak minął Wam Dzień Kobiet? Ja dostałam od chłopaka czerwoną różę i moją ulubioną czekoladę, zaś w mojej klasie Dzień Kobiet odbył się dopiero na drugi dzień i specjalnie z tej okazji jedliśmy tort. Od mojego taty prezent otrzymałam dopiero wczoraj, ale jest mi miło, bo lubię słodkości, które otrzymałam. A Wy co dostałyście? Pochwalcie się w komentarzu. 


PS: Przepraszam za jakość zdjęć. Starałam się, ale mój aparat w telefonie pozostawia wiele do życzenia.

PS2: Jako, że ten post wyszedł wyjątkowo krótki postaram się na tygodniu wstawić jeszcze jedną notkę.

Pozdrawiam i do następnego postu,
Roksana.

17 komentarzy:

  1. Dziękuje i wzajemnie kochana <3 spóźnione ale są ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na tygodniu niestety nie miałam zbytnio okazji, żeby napisać ten post. :(

      Usuń
  2. Życzę Wam wszystkiego najlepszego, kobitki nasze drogie :)

    Siostra - nic jej nie dałem, ale sama była sobie winna, ukradła mi 80 zł "na leki" (ciekaw jestem, czy kiedykolwiek odda - może taki zły wpływ ma na nią jej chłopak...) Naprawdę nie wiem, co on w niej widzi - kupił jej róże czy jakieś inne kwiatki.

    Mama - też cierpiała, przez to, co zrobiła siostra, więc po oddaniu hajsu pójdę z nią i kupię jej takie kwiaty, jakie będzie chciała, bo słodyczy w trakcie Wielkiego Postu nie jemy (Pani od biologii już zadawałem pytania typu "Czy Cini-Minis to słodycz? Czy soki Fresh to słodycz? Czy Coca-Cola to słodycz (o dziwo tak)?" a Panu od religii i księdzu z mojej parafii "Czy jak są urodziny siostry, to można zrobić sobie jednodniową dyspensę" i odpowiedzieli, że to dobrze, że się moje postanowienie tak stuknęło z rzeczywistością a ksiądz, że nie mogę (przykład Środy Popielcowej i Wielkiego Piątku) i już mam iść dalej bez zbędnego dyspensowania, ale mnie brzuch trochę nieraz boli jak nie jem słodyczy (nawet wirtualnych!), ale to chyba kwestia przyzwyczajenia i za rok dzięki temu będzie łatwiej))
    Geometria - poszła mi chujowo (nie zdam chyba przez nią, bo w 2. klasie nawet powiedziała, że nam tego nie odpuści, a Pani od angielskiego, że jak ktoś nie będzie umiał do matury ustnej i pisać wypracować (a może to drugie nie?) to go też nie przepuści).
    Bezkręgowce - raczej tak samo.
    Siostra - zachowuje się jak potwór (gdy coś powiem albo czegoś nie chce zrobić, to mnie bije a to, że ma mi oddać skradzione 80 zł z mojej komody ma w dupie - specjalnie tam schowałem, bo nie wiem, czy mama mi oddaje pożyczony hajs - nie mam jeszcze dostępu do konta w banku swojego, bo jej przeszkadzało 3 zł za kartę miesięcznie, której i tak nie używałem).
    Dziewczyna - brak.


    PS. Ja nie zakazałem sobie tylko słodyczy w przeciwieństwie do mamy, ale też chipsów (Sunbites'ów nawet), pizzy, MCDonaldów - po prostu wszystkiego, co niezdrowe i niepotrzebne (bo wiadomo, że cukierki w jogurtach też)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie. ;* Widzę, że ostatnio los rzucił Ci parę kłód pod nogi, ale nie ma się co przejmować. Cola to napój, ale w sumie chyba musi być słodyczą, bo znajduje się w niej bardzo dużo cukru. A co miałeś na myśli przez słodycze wirtualne? Mam nadzieję, że w życiu Ci się wszystko ułoży, a dziewczyna szybko się znajdzie. Ja nie zakazuję sobie słodyczy, bo mam szybki metabolizm i ogólnie i tak bardzo mało jem. Jest z Tobą jakiś kontakt, chciałabym się więcej dowiedzieć o tej sprawie o której mi pisałeś? Masz Facebooka, czy chociaż e-maila, żeby pogadać?

      Usuń
  3. Great post just as your all blog. I think that you are an awesome blogger, and I wish you luck in future! Kisses :* If you want, look my blog and follow me if you like it. <3
    CALLOFBEAUTY
    zrinka_skiljo

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzien Kobiet to klasyk!!! Szkoda ze nie hest juz tak kultowo obchodzony jak za czasów naszych babc:) pozdrawiam i zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie, ja również pozdrawiam. :)

      Usuń
  5. Kochana - Tobie również wszystkiego dobrego, dużo miłości, rozwijania pasji, powodzenia w blogowaniu i spełnienia marzeń! :*
    U mnie w szkole chłopcy bardzo się postarali, bo kupili nam przepyszny tort, natomiast od mojego chłopaka dostałam piękne kwiaty, słodkości i ramkę z naszymi wspólnymi zdjęciami. ♥
    neversaynever171.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie. ;* Właśnie edytowałam post, my w klasie też jedliśmy tort. Widzę, że Twój chłopak się postarał. Tak trzymać! :)

      Usuń
  6. Tobie również wszystkiego najlepszego! Ja dostałam dużo kwiatków i słodkości, mam nadzieje, że nie wpłynie to zbytnio na moją wagę, haha!

    malusiawerusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i miejmy nadzieję. Haha! :D

      Usuń
  7. Też bym chciała Ci złożyć życzenia ale jest już 12 i to tak trochę spóźnione :)
    Piękny torcik :)
    Obserwuję!!
    Mogłabyś poklikać w linki w poście?? Byłabym wdzięczna!!
    Robię konkurs może weźmiesz udział ??
    ONLY DREAMS - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa porcja historycznej wiedzy! nie wiedziałam tego, a jednak warto :)
    życzenia idealnie w punkt, dodałabym jeszcze cierpliwości do naszych kochanych mężczyzn. :P
    Było mi tak miło jak widziałam mnóstwo kobiet niosących kwiaty, to taki piękny widok!
    Mój chłopak wie, że ja bardziej ucieszę się z czegoś słodkiego i oto dostałam dużo m&msów :)
    ann-aspiration

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widać, że Twój chłopak się postarał. :)

      Usuń
  9. Hi... your blog is so good keep on to post nice article <3 kamera pocket terbaik

    OdpowiedzUsuń

Lubię czytać komentarze. :)