niedziela, 26 lutego 2017

Kilka rzeczy do ustalenia, zmiany na blogu

Cześć kochani, śpieszę do Was z wiadomością, że przemyślałam sobie parę spraw nie będę pisać na blogu recenzji, to znaczy jedna recenzja raz na miesiąc się pojawi, a raczej wprowadzenie i link do pełnej recenzji. Chciałabym pisać częściej posty, częściej, lecz krótsze. To nie jest blog recenzencki, bym zabierała się za recenzje, nie chcę bałaganu, podzielę się z Wami jedynie tym, co tworzę w miesięczniku, ale wszystko w swoim czasie. Porad blogowych też nie będzie, za ten projekt zabiorę się w wakacje i jeżeli dojdzie do skutku to powstanie nowy blog. Chciałabym pisać luźne refleksje i przemyślenia z danego dnia, zwłaszcza, że mojej głowie kłębi się tyle pomysłów i myśli. Coś fajnego i swobodnego może z tego powstać.


Zbliża się wiosna i już mogę Wam obiecać publikację zdjęć z wiosny 2016, gdyż z niektórych fotografii jestem naprawdę dumna i chcę się nimi z Wami podzielić. Niedawno spostrzegłam, że zepsuł mi się aparat fotograficzny i nie jestem tym odkryciem zachwycona. Aparat w telefonie nie jest najlepszy, zwłaszcza kiedy nie idzie zrobić zdjęcia zachodowi słońca. Kocham zachody słońca. No cóż, chciałabym zrobić małą rewolucję na blogu, nie wiem, czy w dobrą stronę, ale uczę się na błędach. Chciałabym pisać dwa posty tygodniowo. Krótsze to fakt, ale pisane z pasji, a przynajmniej mam taką nadzieję. Posty psychologiczne nadal będą się pojawiać i tu nic się nie zmienia. Co chciałabym zobaczyć na tym blogu? Z pewnością zdjęcia, ale do tego wrócę wiosną. Chciałabym móc opowiedzieć Wam trochę o sobie, bo dotychczas hamował mnie limit jeden post na tydzień i jakoś bardziej skupiałam się na treści, choć w chyba każdym poście o sobie opowiadam. Chcę trochę swobody i luzu.


Chciałabym mieć luźny grafik postów, 
który widzę mniej więcej tak:

1 tydzień - Ulubieńcy poprzedniego miesiąca.
2 tydzień - Post psychologiczny.
3 tydzień - Może moda, muzyka? To jedna niewiadoma.
4 tydzień - Wprowadzenie do recenzji.

Oczywiście nie musi tak to wyglądać, we wszystkich tygodniach wprowadziłabym jeden spontaniczny post, z jakiegoś pomysłu. 

Tak chciałabym to mniej więcej widzieć, ale nie wiem jak będzie, to się okaże. Ja już będę się z Wami żegnać. Dajcie znać, czy odpowiadałyby Wam takie zmiany.  Chciałabym napisać do kogoś z prośbą o wywiad, może chcielibyście wywiad z kimś konkretnym? Jakiś youtuber, bloger? Niedługo koniec ferii, lecz nie wypoczęłam, zarwałam ostatnią nockę, bo nie mogłam zasnąć, ciągle musiałam nad czymś pracować, ale jestem z siebie zadowolona, mam teraz prawie wszystko z głowy, zostały mi tylko naprawdę jakieś drobnostki. Osiągnęłam to co chciałam. Tylko 25 obserwatorów do setki, mogę na Was liczyć? Ja uciekam spać, ponad trzydzieści godzin bez snu to nie najlepszy pomysł. Nie róbcie jak ja.

Pozdrawiam myszki i do następnej notki :*
Roksana

42 komentarze:

  1. świetny grafik postów, będę wyczekiwać.

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Co do trzeciego tygodnia to fajnie by było zobaczyć coś właśnie modowego/kosmetycznego jak dla mnie :) Fajnie, że chcesz zorganizować posty pojawiające się na twoim blogu i wprowadzić pewnego rodzaju harmonię :) Ja jednak nie lubię się ograniczać :)
    Pozdrawiam! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również nie lubię się ograniczać, dlatego wiem jakie posty chcę, żeby pojawiły się na blogu, a inne będą po prostu niezaplanowane, lecz nie wszystko zależy ode mnie, bo mam też szkołę, która zabiera dużo czasu. Wszystko się okaże. :)

      Usuń
  3. Wywiad to świetny pomysł ;p Ale pomysłu z kim nie mam ;p
    Pozdrawiam :)
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż, coś wymyślę, mam trzech kandydatów. :D

      Usuń
  4. Uważam że te zmiany wyjdą Twojemu blogowi na dobre :) Z przyjemnością będę czekała na notki według nowego planu. Powodzenia w tworzeniu.
    Ps. Fajny kotek :)
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak myślę i dziękuję. :)

      Usuń
  5. Grat post.♥

    I am a member of your blog if you want returned:
    aleksandrascorner.blogspot.ba

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurcze to zdjęcie z kotem jest prześliczne:D Zmiany jak najbardziej na plus, będzie systematycznie! :)
    http://uglyographyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam, myślę, że jeśli wyjdzie z tym co zaplanowałam to będę jak najbardziej usatysfakcjonowana. :)

      Usuń
  7. Zdjęcie przecudowne! A taki grafik to świetna sprawa, życzę powodzenia w realizacji planu! ;>
    http://ingenuity-charm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Warto próbować i kombinować, bo po pierwsze na każdym blogu sprawdza się coś innego, a po drugie każdy twórca powinien znaleźć swój rytm publikacji ;> Powodzenia we wprowadzaniu planów w życie.
    Od siebie mogę dodać, że regularne publikowanie ułatwia pracę przy blogu, ale nie trzeba być wobec siebie zbyt restrykcyjnym, luz też jest ważny :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również tak myślę, blogowanie to jakby nie patrzeć przygoda polegająca na poznawaniu samego siebie i nauce na własnych błędach. :)

      Usuń
  9. Sama wiele razy zmieniałam myśl przewodnia bloga i tematyki postów. Uważam, że to świetny pomysł byś pisała różne wpisy, w pełni popieram. Najlepiej wiele nie planować, tylko pisać podczas weny to co akurat przyjdzie nam do głowy, to co widzimy oczami wyobraźni. Trzymam kciuki, i czekam na kolejny post z niecierpliwością! :) zwłaszcza na posty fotograficzne, uwielbiam przeglądać zdjęcia :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia pojawią się na wiosnę, bo to trochę dziwny pomysł publikować zdjęcia kwiatów zimą. :D Ja mam po prostu czasem takie dni, kiedy mogę tworzyć non stop, podczas gdy kiedy indziej mam blokadę twórczą. Wszystko zależy od weny, ale jakoś mi wygodniej, kiedy wiem jaki temat na blogu ma się pojawić, np. psychologia, bo mam pole do popisu, jednocześnie nie mam ścisłych reguł, piszę o tym co chcę i w jaki sposób chcę. Ten "regulamin" to tylko takie podkreślenie tego co chcę, żeby pojawiło się na blogu w ciągu miesiąca, jednak chciałabym więcej spontaniczności, gdyż piszę z pasji, a nie dla limitu 1 post na tydzień.
      Ja również pozdrawiam. :D

      Usuń
  10. Jest coraz lepiej :***

    Zapraszam do mnie ^.^
    VANILOVE ♥ <------ klik

    OdpowiedzUsuń
  11. super wszytko zaplanowałaś, bardzo fajnie że nie będą to tylko recenzje ale też coś więcej jak i twoje spojrzenie na świat, mam nadzieję że będziesz się trzymać ustalonego grafiku <3 powodzenia kochana :)

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zaplanowane, chyba tez będę musiała zrobić coś takiego gdyż u mnie ciężko z systematycznością :/

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! http://unrealizable-nathalie.blogspot.com/2017/02/valentines-day.html?m=1#comment-form

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię mieć wszystko rozplanowane, ale nie lubię stawiać ograniczeń w pisaniu. Ja również pozdrawiam. :)

      Usuń
  13. Ja jestem na tak..Będę tu często zaglądać,super grafika na blogu ! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super grafik postów :)

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zmiany są dobre :)


    Zapraszam do obserwowania:
    KLAUDENCJA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ile prowadzą w dobrym kierunku. :)

      Usuń
  16. Tyle godzin bez snu!? Nie wiem czy dałabym radę. ;)
    Muszę przyznać, że Twój pomysł na blog bardzo mnie zaciekawił. Z przyjemnością będę tutaj nadal zaglądać.
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Pomyśl na zmiany jest dobry. Na pewno się uda!
    Pozdrawiam cieplutko
    just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prędzej czy później na pewno. Ja również pozdrawiam. :D

      Usuń
  18. Fajnie że zdecydowałaś się na zmiany ;0 życzę powodzenia i trzymam kciuki ;) najważniejsze jest to żebyś to Ty czerpała przyjemność z pisania <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  19. Powodzenia w realizacji planów! Jestem ciekawa jak teraz będą wyglądały posty, czym nowym nas zaskoczysz :) Ja się przede wszystkim cieszę, że posty psychologiczne zostają :D Najważniejsze żebyś pisała o tym na co masz ochotę ;) Miło słyszeć, że pożytecznie spędziłaś ferie. Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com
    curiousthingsm8.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne zdjęcia :) Obserwuje!

    http://profashionworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Lubię czytać komentarze. :)