sobota, 17 grudnia 2016

Świąteczny TAG 2016

Wszystkie najlepiej wiemy, że święta zbliżają się wielkimi krokami, dlatego dziś powitam Was świątecznym TAG-iem. ZAPRASZAM!

1. Jakie są twoje ulubione świąteczne filmy? 
Nie wyczekuję już na święta Kevina, chociaż mam jeszcze sentyment. Może to dziwne, ale moim ulubionym filmem związanym ze świętami (może nie bezpośrednio, ale we mnie film budzi takie skojarzenie) jest "Edward Nożycoręki" Tima Burtona.


2. Jaki jest Twój ulubiony świąteczny kolor?
Myślę, że biały.

3. Czy na święta lubisz zostać cały dzień w pidżamie, czy stroisz się specjalnie na tą okazję?
Z reguły nie chodzę cały dzień w piżamie na święta, po prostu ubieram się jak zwykle, a przebieram się wieczorem w jakąś sukienkę, ogólnie na Wigilię preferuję bardziej uroczysty ubiór.

4. Jak spędzasz tegoroczne święta?
Szczerze powiedziawszy nie mam pojęcia.

5. Jeśli w tym roku mogłabyś dać prezent tylko jednej osobie, to kto by to był? 
To pytanie nie ma sensu, nie mogłabym dać prezentu np. tylko jednemu z rodziców, albo jednej siostrze, komuś mogłoby być przykro. 

6. Czy kiedykolwiek zbudowałaś dom z piernika? 
Nigdy nie zbudowałam, ale słyszałam, że to fajna sprawa i może się kiedyś skuszę.


7. Co lubisz robić podczas przerwy świątecznej? 
To co zawsze, ten czas niewiele różni się od całego roku za wyjątkiem tego, że czasu na przyjemności jest więcej. Z pewnością lubię pisać posty na bloga, utwory literackie, rysować, słuchać muzyki na umór, pomagać w przygotowaniach - pomagać piec ciasta, ubierać choinkę... czytać książkę, artykuły... robię to co lubiłam od zawsze, niewiele się tu zmienia.

8. Jakieś świąteczne życzenia? 
Chcę, żeby w roku 2017 spełniły się wszystkie moje cele i ogólnie, żeby nowy rok był udany.

9. Ulubione świąteczne jedzenie?
Sernik i pierogi z kapustą i grzybami.

10. Ulubiony bożonarodzeniowy zapach? 
Bez wątpienia zapach pomarańczy.


11. Ulubiony świąteczny napój?
Kompot z suszu.

12. Jakiej potrawy nie powinno zabraknąć na wigilijnym stole? 
Pierogów, bez pierogów to nie święta.

13. Posiadasz kalendarz adwentowy?
Niestety nie posiadam.

14. Co chciałabyś zobaczyć w tym roku pod swoją choinką? 
Wymarzonego chłopaka, a tak bardziej realnie to może aparat fotograficzny.

15. Jaka jest Twoja ulubiona świąteczna piosenka?
"Last Christmas" i ścieżka dźwiękowa z "Edwarda Nożycorękiego".




"Widzisz? Zanim on tutaj przybył, nigdy wcześniej nie padał śnieg. A później tak. Jeśli by się tutaj nie zjawił, nie wydaje mi się, by mogłoby padać. Czasami wciąż możesz mnie zobaczyć tańcząca w śniegu."

☀ ☀ ☀ ☀ ☀ ☀

Jak podobał się post? Jeśli chcecie możecie zrobić ten TAG na swoich blogach.

Do następnej notki
Roksana.

9 komentarzy:

  1. Świetny Tag. W wielu pytaniach udzieliłabym podobnym odpowiedzi.

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy tag. Tak samo jak Ty uwielbiam ubierać choinkę. Nie mogę się tego doczekać. Życzę Ci, żeby spełniły Ci się wszystkie plany, które masz na 2017r. Powodzenia! Jeśli chodzi o wymarzonego chłopaka to na pewno prędzej czy później się znajdzie. Nie ma co szukać na siłę bo to jest największa głupota. Nie rozumiem tylko jak można lubić kompot z suszu, dla mnie on jest bardzo niedobry. ;)
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz. Co do chłopaka, odpowiedź na pytanie była raczej w żartach, bo moim priorytetem jest teraz nauka i rozwijanie siebie, a co za tym idzie i tego bloga. :D

      Usuń
  3. Powodzenia w planach na 2017 rok ;)
    A ja w tamtym roku dostałam aparat pod choinkę, też uwielbiam ubierać choinkę
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Co do pytania 1 - moim ulubionym pełnometrażowym jest "Miasteczko Halloween" Tima Burtona :)
    1. Fajne piosenki.
    2. Nigdy, ale to nigdy nie mieszaj Halloween z Gwiazdką! Jest to mieszanka wybuchowa!

    I małe pytanko - lepiej spędzić Sylwester w Katowicach (lata 80. od 20:00, Polsat) czy w Warszawie, gdzie mieszkam od dość dawna, ale prawie w ogóle jej nie znam (od 19:45, TVN) ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale "Frankenweenie" też jest bardzo dobrym filmem ;)

      Usuń
  5. Kolejny świetny post w twoim wykonaniu . Gdyby nie to że zaczęłam blokować właściwie po świętach i gdyby nie to że moje tegoroczne święta nie należą do udanych to zrobiłabym ten TAG . Zapraszam do siebie : gold-sentences.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Trochę jestem opóźniona z komentowaniem, za co przepraszam. Narobiłam sobie zaległości. Nigdy w Święta nie chodziłam w piżamie. Zawsze starałam ubierać się elegancko.
    Życzę Ci dużo zdrowia, tego wymarzonego chłopaka pod choinką :D, szczęśliwego Nowego Roku i spełnienia wszystkich marzeń ;) Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Lubię czytać komentarze. :)