sobota, 29 października 2016

Top 5 moich ulubionych aplikacji na telefon

W ciągu mojej niemalże rocznej kariery bloggerskiej na wielu blogach zauważyłam posty w stylu "x moich ulubionych aplikacji w telefonie", postanowiłam, że i ja podzielę się z Wami zawartością mojego Samsunga. Zapraszam! :)

Numer jeden - Messenger.
Kiedyś do komunikacji używałam tak naprawdę tylko gmaila, później postanowiłam założyć konto na Facebooku, aż doszłam do wniosku, że zainstaluję w pamięci swojego telefonu tę oto aplikację. Jeśli ktoś jeszcze jej nie ma (w co wątpię) to mogę ją naprawdę szczerze polecić, aplikacja zużywa naprawdę mało danych, błyskawicznie się włącza i spełnia bardzo dobrze swą funkcję, czyli czatowanie ze znajomymi.

Numer dwa - Wattpad. 
Tak naprawdę odkryłam tę aplikację przypadkiem, ale nie mam czego żałować. Myślę, że wiele z Was zetknęło się z tą aplikacją, bądź stroną internetową. Całokształt opiera się na tym, że możemy swobodnie czytać książki pisane przez użytkowników tej strony, również sami możemy zabrać się za pisanie swojego dzieła.

Numer trzy - Candy Camera. 
Aplikacja godna polecenia, posiada wiele cudownych filtrów dzięki którym praktycznie każde zdjęcie będzie udane, posiada jeszcze kilka dodatków, ale mnie najbardziej urzekły właśnie rewelacyjne filtry.

Numer cztery - Nauka Włoskiego 6000 Słów.
Aplikacja służąca do nauki języka włoskiego. Ostatnio dawno do niej nie zaglądałam i czuję, że powinnam to nadrobić. Ogólnie dzięki tej aplikacji można nauczyć się wielu nowych słów. Naukę rozpoczynamy od zera, toteż nie musimy przejmować się tym, że z czymś będziemy mieć problem. Po prostu powtarzać, aż do skutku!

Numer pięć - Tumblr. 
Aplikacja jak i strona z różnorodnymi zdjęciami, gifami, muzyką, cytatami... pełno jest w niej inspiracji i mogę polecić ją każdej bloggerce.

Zanim skończę ten post mam do Was jedno pytanie. 
Czy lubicie takie krótkie i spontaniczne posty, czy wolicie czytać coś dłuższego?

Do następnej notki!
Roksana

12 komentarzy:

  1. Bez Messengera mój kontakt ze znajomymi, z którymi trudno jest mi się spotkać na żywo, byłby utrudniony. Na Wattpadzie ogólnie rzadko można znaleźć coś ambitnego, dobrze napisanego, a na dodatek ciekawego :/ Jako użytkownik MB nie mam dostępu do aplikacji numer 4 i 5. Czasami mam dość systemu mojego telefonu, ale Android mi nie odpowiada, a na IPhone'a z IOS-em nie mam pieniędzy :P
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Używam z tych tylko Messengera i CandyCamery. :D Obie są spoko. W CandyCamerze podoba mi się, że mogę też edytować zdjęcia zrobione normalnym aparatem. :3 :D

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie na pierwszym miejscu jest Instagram i We Heart it

    itneverendsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Messenger kiedyś byłby na 1 pozycji ale przez te głupie aktualizacje przeżuciłabym swobodnie na ostatnia pozycje. Jednak Wattpad jest moim numerem jednym.


    "http://sharpeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tych wszystkich aplikacji mam tylko messengera :D
    Pozdrawiam
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Z tych wszystkich mam tylko messengera. Tumblra nie używam, wattpada również. To pierwsze uważam za stratę czasu, bo i tak już spędzam zbyt dużo czasu w internecie, haha.
    Zdecydowanie jednak zamierzam sobie ściągnąć aplikację do nauki włoskiego ! *.*

    Pozdrawiam. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Krótkie, treściwe... a bije od tego coś co w blogach lubię :) Dobra robota! :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny pomysł na posta :) Chyba teraz nie ma osoby która by nie miała messengera xD A od wattpada jestem 100 procentowo uzależniona - whopsy


    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ~Niezdara♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam tego typu blogi! Miłego weekendu :)
    Zaobserwowałam :)

    Promuję blogi!
    Spośród osób, które skomentowały mój post, wylosuję 10 i wypromuję w nowym poście :)

    http://www.sandrakopko.com/2016/10/marbling.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne aplikacje! :)

    Zapraszam do mnie na nowy post! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy post :) Lubię pierwszą i trzecią aplikacje reszty nie znam :D Masz bardzo ładny blog, nagłówek mi się podoba..piękno tkwi w prostocie :)
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Większości z tych aplikacji również używam :) Do nauki języków polecam też Duolingo. Słyszałam, że to jedna z najlepszych aplikacji i w sumie po długim już czasie użytkowania sama mogę to przyznać. Minusem jest jednak to, że tylko nauka angielskiego jest dostępna w wersji polskiej.

    P.S. Śliczny szablon bloga, podoba mi się taka przejrzysta kompozycja. :)

    ~
    Zapraszam również do siebie, dopiero zaczynam!

    OdpowiedzUsuń

Lubię czytać komentarze. :)