poniedziałek, 11 lipca 2016

Pytanie do Was, czyli krótko i na temat

Kochani, dzisiaj po wielu wysiłkach i testowaniu ok. 10 szablonów zdołałam wybrać taki, który pasuje do bloga i nic się nie buguje. Ten post będzie bardzo krótki, ponieważ chcę tylko abyście ocenili, która wersja bloga podoba się Wam bardziej, stara lub nowa. Który szablon do Was bardziej przemawia?

Stary szablon 

 Nowy szablon


Mam problem z wklejeniem sondy, więc proszę Was o napisanie opinii w komentarzu.
PS: Następny post będzie już normalny, bo mam już nadmiar postów w wersji roboczej. ;)

Do następnego postu!
Roksana

8 komentarzy:

  1. Nowy szablon wygląda znacznie lepiej.
    A co powiesz na jakiś beż albo szarość.
    Dużo jest białych blogów, które niemiłosiernie rażą moje oczy podczas nocnego buszowania w internetach ;-;

    Pozdrawiam
    http://czarny-kotyszek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nowy szablon wygląda o wiele lepiej.
    Nie wiem, co mogę tu jeszcze dodać. Czekam na następny post! :D

    Pozdrawiam
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się ten nowy wygląd bardzo podoba ;) Bardzo lubię takie klasyczne, proste wyglądy blogów ;)
    bydominikakopka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Sentymentalnie? Stary. Na początku miałam taki sam szablon, jak ten Twój poprzedni, jednak jak poprosiłam na zapytaj o ocenę, to większość ludzi była przeciwna. Zostaw ten nowy :)
    mysli-papierowe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm..jak dla mnie poprzedni był lepszy. Jakoś bardziej mi się podobał. Teraz też jest ok, tylko ja bym zrobiła inną kolorystykę. Najważniejsze żeby Tobie się podobało :) Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie właściwie podobają się oba, ale ten nowy, wydaje się bardziej elegancki i taki ułożony, więc stawiam na niego. :) Najważniejsze to, żebyś sama czuła satysfakcję, gdy wchodzisz na tę stronę. :D Arleta

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi zdecydowanie bardziej podoba się ten stary szablon. Wokół tytułu jest więcej ozdóbek, co bardo mi się podoba. Ale chyba niestety, jestem tutaj mniejszością ;_; Zawsze jednak warto spróbować czegoś nowego.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nowy szablon jest bardzo schludny i osobiście uważam, iż bardziej rzuca się w oko tekst, czyli to co ma się rzucać w oko. Mam bardzo dużą wadę, bo aż +5, czyli nie widzę dobrze z bliska, a przejrzystość nowego szablonu na pewno zmniejszy zmęczenie moich oczu jak i oczu innych. Poza tym jest bardzo ładny C:

    OdpowiedzUsuń

Lubię czytać komentarze. :)