niedziela, 1 maja 2016

Wstęp


O mnie
Witajcie moi drodzy! Mam na imię Roksana i po ziemi chodzę, żeby nie skłamać, grubo ponad 15 lat, z czego można wywnioskować, że chodzę do ostatniej klasy gimnazjum. Jeżeli chodzi o mój wygląd, to jestem osobą aż nadto szczupłą, co mnie trochę drażni, gdyż jem normalnie a nigdy nie tyję, widocznie to zasługa genów, które zafundowały mi sylwetkę anorektyczki (którą nie jestem).
Jeśli chodzi o twarz, to posiadam oczy z strasznie wymieszanym pigmentem, co skutkuje tym, że w odpowiednim świetle mam oczy niebiesko, zielono, piwne, w innym zielone, a w cieniu ciemne, niemalże brązowe. Na mojej twarzy oprócz oczu znajdują się oczywiście jeszcze średniej wielkości nos i usta. Na moje ramiona niemal zawsze opadają długie (niemal do pasa) włosy o dosyć ciemnym kolorze. Z charakteru jestem osobą zmienną, nie lubiącą monotonii. Z reguły staram się być opanowana, jednak kiedy komuś skutecznie uda się wyprowadzić mnie z równowagi nie jestem w stanie ręczyć za siebie. Cóż jeszcze mogę Wam powiedzieć… Jestem z reguły introwertyczką i nie koniecznie lubię przebywać w towarzystwie, zamiast tego lubię pogłębiać się w mych refleksjach, które przynoszą mi czasami nowe spojrzenie na świat. Jeżeli chodzi o zainteresowania, mam ich bardzo dużo, jednak myślę, że do najważniejszych należą: pisanie – opowiastek i wierszy, rysowanie – przeważnie portretów, lecz posiadam też zeszyt na „bazgrołki”, filmowanie, literatura i bloggowanie. W sprawach szkolnych wiążę koniec z końcem, jednak jak wiadomo, każdy ma swoje mocne i słabe strony. Myślę, że najlepsza jestem z języka polskiego, gdyż jest to przedmiot z którego najbardziej się przykładam, moją piętą Achillesową są zaś fizyka i języki obce, z reszty przedmiotów idzie mi na poziomie dobrym. W wolnym czasie lubię czytać, oglądać filmy, poświęcać się pasjom, słuchać muzyki (zwłaszcza klasycznej i filmowej) i wiele innych rzeczy.

Blog

Moją nieoficjalną przygodę z bloggowaniem rozpoczęłam ostatniego dnia wakacji 2015, aczkolwiek przez to, iż nie potrafiłam ustawić na moim blogu dosłownie nic, zniechęciłam się strasznie i plany o moim marzeniu, które snułam już od wiosny 2015 legły w gruzach. Jednak wciąż czułam się niespełniona i znużona swoim monotonnym życiem, szukałam sposobu aby coś w nim zmienić. Pod wpływem jakiejś spontanicznej piątkowej myśli postanowiłam nie bacząc na mało estetyczny wygląd mojej strony rozpocząć pisać pierwszy post, który opublikowałam w sieci. Pamiętam dokładnie dzień w którym „to” się zaczęło, ponieważ pierwszy post opublikowałam dokładnie tego samego dnia w którym wydarzył się zamach w Paryżu. Przez kilka miesięcy pisałam na blogu, jednak coś się we mnie wypalało, zrobiłam swój „rachunek sumienia” i postanowiłam zawiesić bloga, po prostu miałam ochotę rozpocząć pewne sprawy na nowo, inaczej, zacząć żyć w inny, lepszy sposób. Poniekąd mi się udało, jednak przez te dwa miesiące stale myślałam o bloggowaniu, tęskniłam za pisaniem. Po tej przerwie, w czasie której przemyślałam sobie parę spraw czuję, że mam w sobie mnóstwo chęci i pomysłów na nowe posty. Mam nadzieję, że spodobają się Wam moje notatki.


Przepraszam, ten gif jest tak świetny, że nie mogłam się powstrzymać, by go tu nie wstawić.

Do następnej notki!
Roxolana

25 komentarzy:

  1. Najtrudniejsze w blogowaniu są początki. Najciężej przetrwać pierwsze miesiące, które są testem naszej wytrwałości. Jest wiele przypadków, w których początkujący blogerzy zaprzestawali pisać po pierwszych tygodniach, ale są też tacy, którym się udało i którzy piszą do dziś. Tobie oczywiście życzę, żeby Ci się udało i żebyś dalej pisała, czerpiąc radość z publikowania swoich postów, bo to jest najważniejsze - czerpać radość z tego, co się robi.
    A co do szablonu - jeśli masz problem z wyglądem strony, ponieważ nie za bardzo orientujesz się w HTML-u oraz CSS-ie, na ratunek przychodzą strony, które umożliwiają darmowe pobranie szablonu stworzonego przez specjalistów oraz wgranie go na platformę Blogspot za pomocą zaledwie kilku kliknięć! Przykładowe szablony do pobrania znajdziesz pod tym adresem: soratemplates.com. :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Weronika

    96pln.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. Każdy, kto próbował bloggowania i nadal się tego trzyma wie, że pierwszy blog, pierwsze kroki są najtrudniejsze, nic nie potrafi się zrobić, a tworzenie szablonu to czarna magia, sama tak uważałam, kiedy w końcu ruszyłam tyłek i założyłam pierwszego bloga. :p Bloggowanie to radość, a także nauka wytrwałości, poza tym "żyjąc" w blogosferze można się wiele nauczyć, ja na razie nie zmierzam tego przerywać. Dziękuję za adres tej strony z szablonami, myślę, że kiedyś się przyda.

      Ja również pozdrawiam! :)

      Usuń
  2. Na nowy start życzę Ci powodzenia! Bardzo fajnie przedstawiłaś swoją osobę i trzymam kciuki, żeby tym razem Ci się udało. Na początku zawsze jest trudno...wyczekiwanie pierwszych komentarzy, obserwatorów. Jednak należy być cierpliwym :) Czekam na kolejne posty ^^ Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również pozdrawiam! :)

      Usuń
  3. Fajnie, że ponownie wróciłaś do blogowania. Początki zawsze bywają trudne, ale grunt to się nie poddawać.
    Życzę Ci powodzenia, wytrwałości i sukcesów w blogowaniu! Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. To bardzo fajnie, że zaczełaś znowu pisać. Mam nadzieję, że nie zniechęcisz się szybko. Obserwuję i czekam na kolejne posty :)
    photoobiektywna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie opisałaś swoją osobę i swojego bloga. dobrze że powróciłaś do blogowania z nową energią, na pewno twoje wpisy będą super :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny wstęp. Życzę powodzenia i wytrwałości w blogowaniu :)
    http://najaablog.blogspot.com/2016/05/cndirect.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też kilka razy przerywałam blogowanie jednak wracałam.Warto wracać ponieważ bardzo rozwija.Trzeba go ciągle ulepszać robić coś nowego starać się zrobić coś dobrze.Wiele się nauczyłam dzięki blogu.Życzę powodzenia i wytrwałości w blogowaniu i zostaję na dłużej czekam na kolejny post :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy początek :) Życzę powodzenia i wytrwałości :)

    Zapraszam do siebie:
    http://aniamojepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Brzmi ciekawie, zaobserwowałam Twój blog i będę czekać na Twoje dalsze poczynania :D Wydajesz się podobna do mnie, nieco słomiany zapał, trochę przymknięta na świat, a jednak pragnąca być kimś więcej niż zamkniętą w swojej głowie dziewczyną:D Powodzenia;* Kochana jakbyś mogła poklikać w linki w tej notce, byłabym mega wdzięczna!:) klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudownie zaczęłaś :* Masz talencik do pisaniny. Mega podobają mi się długi włosy więc się cieszę , iż takie posiadasz haha , ponieważ sama zapuszczam do pasa !
    Zapraszam- nowy wpis:http://natikooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Początki w blogowaniu niestety do najprostszych nie należą. Sama pamiętam jak zaczynałam pisać swojego bloga i też nie było mi łatwo. Mam nadzieję że będziesz długo prowadzić tego bloga. Powodzenia w pisaniu. Życzę weny :)

    Mój kawałek internetu

    OdpowiedzUsuń
  12. Życzę powodzenia w blogowaniu :) Pamiętam te moje pierwsze posty, haha!
    Pozdrawiam ciepło :) passionsmy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej ;) jakiś czas temu skomentowałaś post na moim blogu z pytaniem o udział w rozdaniu. Odpowiadając na twoje pytanie - tak, oczywiście możesz wziąć udział w rozdaniu. Jeśli nie posiadasz konta na Facebooku, wystarczy, że zaobserwujesz blog i udostępnisz baner. Przypominam, że rozdanie trwa do 15.05. Powodzenia!
    http://mybooktown.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Pozostaje mi tylko, życzyć Ci powodzenia. :) Dobrze, że wróciłaś. Szczerze pisząc, to nie wyobrażam sobie teraz życia bez bloga. A gif również bardzo mi się podoba. Uwielbiam matematykę, ale fizyka to zło, chociaż myślę, że to głównie przez nauczyciela. :( Trzymaj się ciepło!
    ps. pjona, też jestem introwertyczką! Arleta

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale cudowny gif, jest taki kochany i rozkoszny, o jeju!
    Przede wszystkim powodzenia kochana. Ogromnie sie ciesze, że wróciłaś do blogowania i nie zniecheciłaś sie po pierwszym razie. Fizyka jest do bani.. Polski jest super, piąteczka! W bardzo ciekawy sposób piszesz o sobie, jakbyś kiedyś wydała biografie to daj znac!
    Jeszcze raz powodzenia i wytrwałości!
    Buziaki x
    smile-for-me-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Powodzenia w blogowaniu, a gif wymiata :D

    OFFICIAL PATTY (klik)

    OdpowiedzUsuń
  17. Miło się czytało, życze powodzenia i miłego dnia!
    http://fotmagstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawie napisany post. Ten gif jest mega. Czytając co chwilę na niego zerkałam.
    http://apocalypse2189.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też dopiero zaczynam i życzę ci powodzenia. Wydajesz się bardzo fajną osóbką :). Ja też nienawidzę fizyki. To najgorsza lekcja.
    topiekoty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Początki są najtrudniejsze, to ich się zawsze bałam. :D Post świetny, brakuje tylko Twojego zdjęcia ! ;)

    Pozdrawiam. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń

Lubię czytać komentarze. :)